• Jak z nowatorskiego pomysłu zrobić narzędzie do tracenia klientów? Kawonament potrafi!

    Jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju nowości, innowacji oraz ofert wychodzących na przeciw potrzebom konsumentów. Abonament na kawę w Żabce – popularny Kawonament – to, według mnie, jedno z ciekawszych rozwiązań i propozycji biznesowych, na jakie w ostatnim czasie się natknąłem. Tym bardziej z żalem podzielę się dzisiaj z Tobą historią, która jest idealnym case study na to, jak z ciekawostki i rozwiązania aspirującego do bycia „naganiaczem kupujących” zrobić jednym ruchem „generator odpływu klientów”.

    Dowiedz się więcej…

  • Umowa z firmą kurierską a koszty za paczki – jak to wygląda?

    Decyzja o podpisaniu umowy z firmą kurierską to kluczowy moment dla każdego sklepu internetowego. Wybór odpowiedniego partnera może znacząco wpłynąć na jakość obsługi klienta i sukces Twojego biznesu. W tym artykule przyjrzymy się procesowi zawierania umowy kurierskiej z firmą InPost oraz omówimy najważniejsze aspekty, które musisz wziąć pod uwagę.

    Dowiedz się więcej…

  • Działalność nierejestrowana – czy to dla mnie? Na przykładzie!

    W dobie rosnących kosztów życia warto poszukiwać prostych i przystępnych sposobów na zdobycie dodatkowych PLNów do budżetu domowego. Jedną z metod na podreperowanie stanu swoich finansów jest dostępne w Polsce od 2018 roku rozwiązanie znane jako działalność nierejestrowana. Kto może skorzystać z takiej formy zarabiania? Z czym wiąże się prowadzenie działalności nierejestrowanej? Między innymi na te pytania odpowiadam w tym artykule, posiłkując się również wiedzą oraz doświadczeniem osoby realnie korzystającej z tej opcji prowadzenia własnego biznesu – właścicielki marki gadżetów dla kociarzy CatsByKat.

    Dowiedz się więcej…